Jeg tilbragte eftermiddagen l

Toutes les discussions autour de War2100 sont les bienvenues

• Bortset fra solens fasthed er dette en smuk solid sko. P? grund af den lave h?l er jeg i stand til at k?re komfortabelt i dem og kan nemt finde min midtfod (lettere n?r jeg er opvarmet lidt). De er meget Nike Air Max 97 Femme behagelige p? flugt,Nike Air Max 2017 Femme og jeg har ikke oplevet nogen slid eller hotspots. Fastwitch 5 er en anst?ndig tilf?jelse til Saucurs afgr?de af lette tr?nings- / l?besko. Jeg er personligt ikke en stor fan af fastg?relsen af ??mellems?len, men hvis du ikke kan lide Kinvara p? grund af dens bl?dhed, kan denne sko v?re en bedre mulighed. Hvis du har t?vet med at pr?ve en lav dr?be sko, fordi de fleste ikke har stabilitetsfunktioner, kan Fastwitch 5 v?re en "sikrere" mulighed (ligesom Mirage, som jeg vil gennemg? snart). Jeg bad om et par Fastwitch 5'erne (R?d / Hvid / Sort) som en del af min julemandeliste. Jeg gl?dede mig til dette nye par, da jeg har brugt den tidligere model Fastwitch i flere halv maraton. Jeg havde endda planlagt at b?re de nye 5'er under Disney-halvmarathon denne sidste weekend. Min f?rste l?b i de nye 5'er var en Nike Free Run 2.0 Mujer 6 mile tempo runde. Jeg Nike Air Max 2017 Femme havde haft Kinvara 2's i de sidste 200 + miles. S? snart jeg satte 5'erne p?, f?lte jeg straks et meget stift s?l og restriktivt topomr?de af skoen. Jeg fors?gte p? en tidligere model af Fastwitch og bem?rkede en betydelig forskel i f?ler. De nye 5'er f?lte ogs? tungere. Jeg var selvf?lgelig meget skuffet og besluttede at g? ud for en nem 4-miler. Min fods bue begyndte at g?re ondt efter ca. en kilometer. Jeg tror, ??at efter at have if?rt Kinvara 2 i et stykke tid nu, kan jeg bare ikke v?nne sig til de nye 5'er. Dette er helt sikkert en anden f?lelsessko sammenlignet med tidligere modeller. Jeg k?rte de Disney halv i Kinvara 2'erne og har placeret de nye Fastwitch 5'er p? ebay. Meget skuffet over denne sko. Jeg vil pr?ve den nye A4, der lige kom ud. Sidste sommer tilbragte jeg en weekend i Boston med Nike Air Max 90 Uomo min familie, og under rejsen Nike Air Max 90 Femme Fleur bes?gte jeg Bill Rogers Running Center for f?rste gang. Mens jeg beundrede de mange Boston Marathon skjorter, der var til salg, valgte jeg ikke at k?be en, da jeg endnu ikke havde kvalificeret mig til l?bet. I stedet k?bte jeg en skjorte, der p? bagsiden havde et citat af Rodgers, der sagde: "Maratonet kan ydmyge dig." Det viser sig, at valget af skjorte var ret passende, da min k?rsel af 2011-marathon i 2011 i sidste mandag var omkring som ydmyg en oplevelse som jeg nogensinde har haft. For at starte med, lad mig sige, at hele weekenden var virkelig fantastisk. Efter at have boet inden for et par timer i Boston for meget af mit liv, var dette overraskende min f?rste nogensinde tur til byen p? marathon weekend, og det skuffede ikke. Jeg rejste ned fra NH l?rdag morgen sammen med min Adidas ZX 750 Hombre familie, og vi Nike Air Presto Womensblev tilsluttet af mine for?ldre Nike Air Max 90 Hombre og s?ster. Jeg tilbragte eftermiddagen l?rdag p? et m?de med nogle af mine gode venner fra dailymile (se billedet nedenfor), og ledte derefter til expo i et par timer. For en gear junkie som mig var expo ligesom himlen, og jeg kastede en hel del penge p? raceudstyr. Jeg chattede lidt med nogle folk fra Altra og Saucony, som jeg har f?et at vide gennem denne blog. Jeg har ogs? hentet et par af den meget forventede Saucony Hattori (cool sko!), Som var tilg?ngelig for f?rste gang p? expo (den er nu tilg?ngelig for forudbestilling p? Running Warehouse). Jeg har nu k?rt et par miles i dem, og de har lyst til sokker med en tynd, flad EVA-s?l. P? s?ndag gik jeg til Harvard Museum of Comparative Zoology med min familie og gik s? lidt rundt om Harvard Square (ingen hvile for mig, som m?ske Nike Air Max 90 Mens Blue har bidraget til Nike Air Max 270 Femme Noir begivenheder, der fulgte den n?ste dag ...). Leder tilbage til hotellet for en sv?mmetur og m?dte derefter min kusine til middag. Ved en fuldst?ndig tilf?ldighed faldt min ven Mark Cucuzzella med at sidde ned to tabeller v?k fra os p? hotellets restaurant, og det var rart at snakke lidt (han l?b en kl. 2:37 mandag!). Gik til sengs tidligt og fik faktisk en rigtig god 7-8 timers s?vn p? maratonaften. Jeg ledte ud tidligt p? race morgen, s? jeg kunne fange en af ??de tidlige busser til Hopkinton og l?b ind i mand til en af ??min kollega dailymile Team medlemmer (Blaise) - havde en god samtale p? busstur over.
    Labi1995

Message(s) : 58

Retour vers Général

Information